Song

Sunday, April 5, 2015

SUNYI

haiii . hah .. hah ... lama nyaa sy xda update blog kannn . well . banyakkkkkkkkkkkkkkkkk sgt yg had happen in my life lately .

fefeeling comel macam cat ni xP

contohnyaa a thing yg sebelum aku ndak pernah rasa then melanda hidup aku . cewahhh . contohnyaaa kann , aku mengajar budak budak ... *fuyohhh . aku ambik lesen driving *fuyohhh .. aku memasak *fuyohhh yg ni mmg xda idea haaha . aku accident *hah?? what? accident? yaaa . pity on me .for the first time . ni nnti aku mau buat entry pasal accident ni macamna blh happen kayy .


condition of the car yg kami naik *kereta kakak*



and then adalah juga aku pegi ukcg . yg nie nanti aku share experience yaa . and then semalam my belt in taekwondo pun baru naikk *yihaaaa . belt apa ? rahsiaa . ahahhaha.

okay lahhh . not in mood to melalut dgn panjang . hahaha .kalau ada jodoh nanti aku update kay . byeee .xoxo





No comments:

Post a Comment