Song

Saturday, May 23, 2015

Hala Tuju Hidupkuu

Bismilahirahmanirahim .
Assalamualaikum w.b.t.

Okay gaiss , aku just mau update yang aku akan further study dekat Kolej Matrikulasi Labuan . bercampur baur perasaan sekarang nie . packing beres sdh. Ahad ni bersamaan 24 /5/2015 kena check in dh kat hostel . 

point nyaa skrg lepas ni , masa relaks relaks hbis sdh . tgok tv smpi mau termuntah pun dah xbleh. hah ni la yg aku geram ni, aku ni dahlah supporter filem melayu mmg bengang la terlepas tgok Isteri Separuh Masa, Dia... Isteri Luar Biasa.. , ayoyoyo . lagi satu drama korea ni aku minat Marriage Not Dating . ayoyoyo .

itsokay bah semua tu sebab ini pun demi future .

Namun jauh d sudut hati aku still berdoa dan berharap dpt ipg . hurmmm . 

lagi satu minta maaf la sebab entry aku akhir2 ni agak jarang di update. nothing interesting juga happen kan.

Okaylah korg doakan aku selamat sampai di labuan dan selamat smpai d KB dalam keadaan sihat walafiat okay. 

Assalamualaikum...

4 comments:

  1. Replies
    1. okayy naddd . nad pun tauu . jgn lost contact kayy . :)

      Delete
  2. Hii nadd. InsyaAllah itu yg trbaik utk kauu. Goodluck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi ifahhhh . omooo . life here macam life d maktab jugaa . but i prefer maktab more xD . kauu punnn budak uitm :D

      Delete