Song

Sunday, October 18, 2015

Lost

Assalamualaikumm

Hi guyss ...
Fuah fuahhh . lama betul sdh sy nda update new entry kan . Ya as u all know , life in matriks ni tersgtlah membuat diri ini seperti artis bukan apa mau kejar deadline htr assignment itu ini . oh no ! but im not complaining just wanna share lah . since blog ni nampak hambar sgtt . lagipun KML ni internet dia satu masalah pula . kau nak online hah guna la wifi sendiri ye dik . so i yg kedekut qouta internet ni mmg taknak la guna untuk nonsense things kan . hahah *nampak benar kedekut kat situ*

bermula esok kami akan berstudy week la pula . sedar tak sedar aku dah nak final exam sem 1 dah *tetiba tukar slang*. ak berharap sgt dpt pointer gila gila meletop . hahaha . korang doakan aku tauu . aku act byk sgt nak share cerita dlm n tapi masa nak tulis ni plak la dah hilg smua idea tu . haih ni ak lemah ni , aku ni jenis yg xsuka cerita bnda yg tak fresh ni . haha . engko over sgt .

aku sebenarnya ndak sabar sudah joh mau balikk rumahh *korg terime je lah slang ak yg berubah ubah ni* . aku ni mau cakap nda biasa tggal asrama pun sudah dua thun sblum ni duduk mrsm . tapi d kml ni makin menjadi jadi homesick aku .sampai dah plan dah nak ambek course apa kat UMS . heeee . UMS okayyy . dekat kot dengan rumah aku nanti . weheee .

bukan apalah homesick ni tapi aku rasa pasal kat kml ni tak bestlah *minta maaf* haha . sebab rule dia mcm budak sekolah. korg kan tau kau kan suka freedom . aku tak suka hidup dikongkong mcm ni *cewahhh* . i need my own time to go jalan jalan with my friend . bukannya terperap mcm ayam dalam reban *melalut* . tapi mmg sesuai la kan kitorg kat sini bukan lama pun . 10 bulan je kot . haha . aku tggal satu sem je lagi yehuu !! . sabar sabar nad kau final exam pun tak lagi .

okaylah . aku taktau la nak share apa lagi . cukuplah entry ini untuk mengubati rindu para readers sy *perasan* hahaha . mesti ada ni yg silent readers . mcm i taktauuu . hahaha . okay lah aku share some pic sepanjang kat sini . baiii . jgn lupaa tau doakan akuuu . heheeh

Haritu Sham Kamikaze duduk sebelah ja :P

Malam Cinta Rasul :) PU Rahmat ada dtg tau XD


2 comments: